sitter här fortfarande...

Japp, har iaf bestämt mig för att det blir en springtur idag istället för promenad. Hur långt orkar jag? Hmm... Sitter återigen och drömmer mig bort på ressidor, när blir det min tur? "När jag blir stor ska jag ha ett jobb där jag tjänar pengar. Då ska jag resa". Jag och Johan pratade om vad vi skulle göra om vi vann 135 miljoner kronor. Vi hade helt olika saker i huvudet!

Josephine
resa resa resa (över hela världen och helst tio ggr till varje ställe)
skänka pengar till välgörenhetsorganisationer och kanske starta någon fond som skulle behövas
betala av studielån och ev. andra lån
investera resten

Johan
köpa en ny assnygg bil
investera resten

Jag antar att han även skulle betala av ev. lån men det sa han ingen om! Ganska olika eller hur, haha? Neeej, nu ska jag fortsätta här. Adjöken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0