Programmering is the shit!

Yes, nu sitter jag här igen och ska programmera, weeii det är verkligen inte min grej! Men jag är snart klar med labb 4 och då är det bara en kvar :) Idag är det lika fint väder som igår, väldigt skönt. Blir nog en eftermiddag på balkongen idag med, dock måste lite hållf. göras först!

S: Det vore jättetrevligt att komma då, självklart :) Hehe, ja vi umgicks ju en del när vi var små, sen gjorde nog ålderna att man gled isär! Men nu börjar man komma ifatt igen :)

Imorgon blir det spännande att se om våra kära pojkar kommer hitta hit till oss i storstaden , lite fundersam blir jag allt. Det löser sig hoppas jag :) Jaja, dags att köra igång med pluggandet kanske? Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0