Plugg plugg plugg, tar det aldrig slut?

Jaaa, sitter här fast att jag egentligen borde sätta mig och plugga. Men jag måste ju få ha lite ledigt också, annars orkar man ju inte! Lämnade in CNC-programmet och robot-programmet idag med och hoppas det blir godkänt. Vi har uppkörning för elmotoraxeln redan på måndag och sen är det klart :) Vi ska börja skriva rapporten i morgon så vi ska ses redan vid halv nio så har vi hela förmiddagen på oss, skönt att få den delen ur världen iaf! Haha, vilket skämt det var idag på programmering, fattade INGENTING! vi satt i två timmar och skrev typ tre rader eller så. Hur är det möjligt att man ska lära sig sånt? Omöjligt och väldigt tråkigt. Nee, nu ska jag slöa lite här vid datorn en stund och sen ska jag plugga. Och så måste jag hinna med min dagliga promenad på ca en timme också! Kanske till och med ska springa idag?? Vem vet? jaja, vi får se. Adjöken Fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0