Mycket sömn, varför?

Hur kan jag vara så trött och sova så mycket? I morse vaknade jag vid halv åtta med huvudvärk och var jättetrött. Tog en alvedon och somnade om. Jag lyckades sov till halv elva, hallå vart är jag på väg nånstans? Sov ju typ 11 timmar i natt. Vad är det med min kropp? Jaa, man kan ju undra. Idag är det sommar på riktigt här. Såna här dagar längtar man hem till sommarstugan och allt. Men jag överlever! ska sätta mig på balkongen och plugga och äta lite melon, mums!

Förresten så AVSKYR jag att vara student med den mininininimala inkomst man har. Å andra sidan vet jag ju att slutet närmar sig och ett nytt bättre liv kommer :) Det ser jag fram emot! Adjö!


sommar sommar sommar

Kommentarer
Postat av: jennie

du är inte ensam om att längta ut på landet, vill ha vatten och stränder! helt galet varmt, plugget lockar inte alls.

2008-05-29 @ 15:54:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0