Mindre än två timmar kvar..

.. och jag är INTE i form. Herregud, min kropp gör uppror mor allt och verkar ta upp varenda liten bakterie som finns överallt. Orka!? Hoppas hoppas jag klarar tenta och mår okej under den, vore skönt att slippa omtentan i augusti. Kanske ändå får tenta om programmeringen som jag har på tisdag? Jaja, nog om detta. Snart är tentorna gjorda och då kan man slappna av under större delen av sommaren i alla fall :) Sol, bad och alldeles underbart! Nu ska jag ladda, Adjö!


Augusti 2004, åren går ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

åh vilket fint mamma, dotter kort :) snart är det sommar :D

2008-05-27 @ 09:04:00
URL: http://jennielandin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0