lite friskare, lite piggare!

Idag känner jag mig bättre, väldigt skönt! Sitter just nu och pluggar, tenta på måndag så det är hög tid att ta tag i det. Känns rätt så okej faktiskt, inte helt hopplöst! Idag blev vi godkända på programmeringslabbarna också, bara helvetes-tentan kvar. Hela nästa vecka kommer alltså ägnas åt programmering. Kan ni se mig framför er sittandes som en programmerande nörd dagarna i ändå? Neej, det kan inte jag heller. DET ÄR SÅ TRÅKIGT!! Men sånt måste ju genomlidas det med. Just nu ser jag fram emot och fin och varm svensk sommar och en eventuell resa till Spanien kanske? Eller? Jaa, det tål att tänkas på men någonstans ska jag. Annars kanske en resa i vinter lockar? Det har jag ju velat i flera år, så det kanske man ska ta tag i istället. Jaa, livet har mycket att erbjuda, men man måste fixa det själv. Då lär man sig ju saker! Nehee, tillbaka till balkar och elementarfall. Låter det intressant?? :)
Adjö!


Nästan ett år sen, vill tillbaka NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0