Jaa, vad ska jag säga?

Mitt jävla öra då. Somnade efter Eurovision (stackars Charlotte!) och hann sova en timme innan jag vaknade med SMÄRTA i örat. Vad exakt har jag gjort för att förtjäna allt detta innan tenta? Gud? Tog ett par timmar innan jag blev tillräckligt trött så jag kunde somna i alla fall. Vaknade nu och har som tur är inte lika ont, men det känns. Och jag är fortfarande helt döv på örat. Igår när vi kollade på Eurovision kan jag lova att volymen på TV:n var på lika högt som hos min halvdöva farmor! Johan tyckte väl det var lite jobbigt, men vad ska man göra om man inte hör? Nu ska jag käka frulle kolla klart på säsongsavslutningen av Greys Anatomy och sen ska jag plugga. Om jag itne måste åka in till sjukan förstås, då blir ordningen lite omvänd! Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0