En kort sväng blev en lång sväng..

På min dagliga promenad jag var på förut så var jag lite seg och trött och tänkte att jag skulle ta en kortare sväng än vanligt. Gick upp i ett elljusspår som jag tänkt gå upp i alla gånger jag har gått förbi det innan men har känt att "nää, jag vill gå där jag vet vart jag kommer". Idag var jag lite mer modig och tänkte att jag kan ju inte komma vilse liksom och skogen är ju därden är och jag måste ju hålla mig i den liksom.Så jag knatade upp där och gick och gick och gick. Gick förbi lite hus, nån fotbollsplan, korsade en väg och fortsatte att gå. Helt plötsligt är jag på HELT ANDRA SIDAN AV VART VI BOR! Hur är det möjligt??? och då är det lååååååångt att gå hem. Herregud, hur kan man ha så fel om vart man är? Som tur var (eftersom jag gått ett antal promenader här i området) så visste jag vart jag var och det var lååååångt hem som sagt. mamma ringde mitt i alltihop så det var ju bra, då kunde jag ju fördriva lite tid! Så idag fick jag mig en riktig långpromenad/springtur fast att det egentligen inte var tänkt så.

Nu är det dags för sängen, programmering HELA förmiddagen i morgon. I can't wait.
Adjöken fröken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0