Åh, gyllene morgon!

solen fösöker sippra fram mellan molnen idag och ibland så lyckas den faktiskt! Skönt. Idag sov jag återigen typ 9-10 timmar, konstigt! Jag känner mig inte ett dugg piggare. Det är kanske för att sommaren närmar sig och man är lite halvtrött på programmering vid det här laget. Igår fick jag med mig Johan ut på promenad i en timme, MIRAKEL KAN SKE! Det var jättefint väder och folk spelade fotboll, promenerade och pysslade vid sina kolonilotter. Sen så gick vi förbi ett ställe som är som Hembygdsgården i Askersund med massor med djur och sånt, fast de hade tagit kväller redan och gått in i stallarna. Det känns himla skönt att veta att det finns lite söta djur där mitt i denna ghetto-betong! Fast vi trivs i vår lägenhet och det är ju bra :) Nu är det dags för frukost. Och sen måste jag bädda. Jag och Johan har en regel (fast det är nog jag som skapat den) att det som går upp ur sängen sist bäddar. Han tycker det är skit eftersom han i de allra flesta fall går upp sist och då tycker han att det är orättvist. Men hallå, då har  ju jag redan kokat kaffe till exempel så han också får lite på morgonen. Men som sagt, idag var det jag som gick upp sist och det är min tur :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0