TENTA!!!

Japp, om mindre än tre timmar sitter jag och skriver tenta! Usch, gillar inte det. Men den här tentan känns bättre än den i måndags iaf! Hoppas hoppas jag klarade den för den var itne rolig. Den var skitsvår!!
Övningstentorna vi fått ut till tentan i em känns rätt så bra, så jag hoppas att den riktigt tentan kommer känns okej också. Om vi inte har otur som vi haft på de andra tentorna där lärarna chockat och tagit med uppgifter man knappt räknat på! Men å andra sidan har jag ju några bonus-p med mig och utan vidare ansträngning och förhoppning på duggaorna klarade jag ju mig, med marginal dessutom! SÅ jag får hålla tummarna och ha lite is i magen så jag inte strassar upp mig i onödan! Det är när jag gör det som jag schabblar bort allting. Nee, det här ska nog gå bra!

Nu ska jag gå och packa, åker ju hem ikväll och ska vara hemma två veckor så jag måste ju se till att ha med mig allt hem! Har knappt börjat! Men det går nog bra. Ska packa ner datorn, iPod, kläder och alla bra och ha saker. PLUS TERMO-BOKEN IFALL JAG FICK IG! Puuuh, iså fall är det mitt första IG nånsin! Känns inte sådär jättekul.. Men men vi får se.

Sen fyller my babe år idag med, grattis my loooove! Kul födelsedag, hans födelsedagspresent jag beställt har inte hunnit komma! :( Men när den  väl har kommit kommer den knäcka alla andra presenter han fått av mig alla andra gånger :) I'm sooooo goood!

Jaja, dags och packa och äta och försöka lugna ner mig! By the way, tack adam, julklappen jag fick av dig är SUPERB! Blir lagom mycket spaghetti varje gång :) Thanx!








Sen hittade jag den här väldigt bra kokboken på bokrean! I love bokrea! Insåg när jag konkat hem den att jag har ett skåp fullt med andra kokböcker som typ bara innehåller såna där recept som en 21-årig student INTE bara slänger ihop en torsdag! Så den här: A real catch :) Och billig var den!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag håller med, rutiga kokboken är riktigt bra! använder den själv flitigt :)

2008-03-13 @ 22:16:07
URL: http://lovisaslifestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0