ljuset tändes aningen försent!

äntligen känns det som om jag börjat fatta lite vad det handlar om, men eftersom tentan är imorgon så tändes ljuset aningen försent. det tog mig liksom en och  en halv termin att överhuvudtaget förstå någonting av kemin på gymnasiet, och det här har vi ju inte haft mer än typ 7-8 veckor. men vi får se, dyker rätt tal upp så kanske jag har en chans, men jag tänker inte hopaps på för mycket!

betalade räkningar precis och upptäckte att vi inte har fått räkning från parkeringen eller från elen, de måste nog kommit bort på posten när vi flyttade. ska ringa imorgon, med de har ju såklart lite knepiga telefontider!

jag har aldrig längtat såhär mycket efter helg som nu. detta är första helgen sen i julas som jag kan vara absolut 100% ledig. när tentan är gjord kan jag ju inte göra nåt mer och den nya läsperioden börjar ju inte förrän på måndag. så himlans skönt! ska njuta ordentligt :)

Nee, nu ska jag ta tag i det här igen. fy fan vad det är tråkigt.

Kommentarer
Postat av: mamman

Lycka till i morgon gumman!! Jag håller tummarna!Kram kram

2008-03-27 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0