konstigt väder på det här stället

Jaa, det kan man verkligen säga. Jag har inte riktigt fått kläm på Göteborg än. Mest på grund av vädret, men å andra sidan har det ju inte varit så bra väder någonstans i Sverige på senaste året. Imorse var det fint väder när jag vaknade. Efter nån timme blev det grått och trist och vips! Det spöregnar! jahaa, typiskt Göteborg tänker jag då. Sen efter ytterligare en stund, nu alltså, jaa då är det blå himmel och sol! Vad är det med vädret, beslutsångest??

Lite pics från lägenheten. Inte rikitgt i ordning än, man är ju inte gjord av pengar som student precis! :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vad roligt att få se bilder på eran nya lägenhet! jag gillar hallen. du är alltså "the girl behind the red door" nu! =)

2008-03-11 @ 13:33:35
Postat av: Mormor

Vad fint det blev!! Kan knappast tro det är sant att det är så stort. Lägg in en bild på soffan och kistan också!!! kram

2008-03-11 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0