Gamla bilder

Sitter och titta i mitt bildarkiv på min dator och hittar massor med gamla härliga bilder! Jag inser mer och mer att jag och mamma är väldigt lika. Take a look!



Och jag inser också att jag tar bilder varje semester där jag varje år ser ut som om jag är fem år (allvarligt alltså)! Och här kommer bildbevis:


2005                        2007

Jag har EXAKT likadana från 2004 och 2005, det är lite kul :)

Nog pratat om semesterbilder, det finns ett antal! Har iaf skrivit ena tentan idag (Bläää). Tack gode gud säger jag bara! Det verkade inte BARA vara jag som tyckte att räkneuppgifterna var nästintill omöjliga! Hur ofta går man till ett prov och inte är helt säker på en enda räkneuppgift?? Och jag hade verkligen pluggat. Tack gode gud (igen) för att det var teori som jag förhoppningsvis kunde plocka några poäng ifrån. Har jag tur, vilket jag såklart hoppas, så klarar jag mig med mina teoripoäng och kanske nån poäng från räkneuppgifterna. Japp gott folk, kemi och närliggande ämnen är INTE Josephines grej. Vilken himlans tur att jag inte läser till Kemiingenjör, haha! Men nu har jag haft paus sen provet tog slut så nu är det snart dags igen att köra igång med mekaniken. Hoppas hoppas att man inte får en chock på det provet med. Men även om jag inte är en mekanikfantast eller mattesnille så känns mekaniken mer greppbar. Hallå, där förstår man ju ändå LITE vad det handlar om!

Nehee, om jag ska ta mig lite kaffe och börja plugga mekanik kanske? Haha, idag satt Johan och analyserade hur många koppar kaffe han och jag dricker per dag och han tyckte att jag skulle dra ner på mitt kaffedrickande! Hehe..

Och förresten, igår vid sextiden fick jag nån energikick av nåt slag och satte mig i sängen med min termo-bok på 1100 sidor och alla tillhörande papper och en kopp kaffe (bara den tredje, onormalt lite!) och körde värsta rajden igenom alla kapitel och alla kunskapsmål. Jag höll på kosntant till klockan var elva då Johan kom in och började titta på gamla kort från när han var liten! Då var jag ju också tvungen att titta på hur gullig jag var när jag var liten! haha. Men så hade jag ju druckit kaffe på kvällen så jag kunde inte somna så när klockan ringde 06.15 imorse var jag VÄLDIGT trött!

jaja, mekaniken kallar. Eller en promenad först kanske??

Ciaoo!



Malin :) Här är vi i turkiet. Nu är vi två år äldre och några kilon lättare ;)

Kommentarer
Postat av: mamman

Kunde du inte hittat en bättre bild gumman?? Din mor ser ju ut som en knäppgök på bilden....Fast vi är ju ganska lika faktiskt:)!Kram kram

2008-03-10 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0