Gaaaah, ge mig styrka!

Jag lyckas hitta saker hela tiden som är så himla mycket roligare än mekanik. Till och med att städa! Och jag överväger till och med att diska, fast att det itne ens är min tur. NEJ SÅ HÄR FÅR DET INTE VARA! ta tag i ditt liv nu Josephine! Meeeen det är så svårt när det inte är kul. Fast allt kan inte vara kul (OJ nu höll det på att bli ett annat, väldigt opassande, ord) här i livet, som jag brukar säga. Neee, ibland så måste man göra saker man kanske inte har lust till. Just det.

Oj, så flummigt det här blev! Japp, jag ska lägga in kort på soffan och kistan, men det ser så tomt ut i vardagsrummet på nåt konstigt sätt för egentligen är det ju inte alls särskilt tomt. Men det kommer så småningom! :)

LÄNGTAR TILL SOMMAR OCH SOL OCH UDDEN :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0