Det är omöööööjligt!

Det känns som om jag pluggar och läser den här jädra termodynamiken men inte blir jag klokare för det. Det är helt ologiskt för mig, det funkar inte! Den här kursen kommer förmodligen vara det jag har svårast för och kommer få tenta om flest gånger under min studietid. SKIIIIT! Jaja, det är bara att bita ihop.

Kollade på barnmorskorna på ettan nyss. Trodde att jag återigen skulle bli helt avskräckt ifrån att föda barn men det var inte så farligt faktiskt. Barnmorskorna var så himla söta och snälla, hoppas de är det när jag ligger där om tio år också! Fast det är de nog garanterat iofs. Det var en av dom som hade varit på sjukhuset i fjorton timmar och fortfarande inte fått nåt barn. FAAAAN vad ont! Nee, MINST tio år tills jag ska utsätta mig för den smärtan i alle fall. Så det är lugnt mamma :)

Ska hoppa i sängen nu, ska somna tidigt och gå upp tidigt och försöka förstå resten av termon imorgon. Jag har väl inte så stora förhoppningar om det men. VARFÖR VARFÖR ska vi ha en sån här kurs???? Ge mig lite matte så blir jag glad igen, ärligt!!

Nee, dags för sängen. Night everybody!

Kommentarer
Postat av: carro

Godnattgodnatt! :)

2008-03-26 @ 22:01:32
URL: http://www.carolinesoderblomgrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0