På bättringsvägen!

Nu känns det äntligen som att jag är på bättringsvägen, skönt! De ringde från jobbet i morse och jag lät helt hes så de trodde nog att jag låg och sov. Så jag fick ursäkta mig och säga att de inte väckte mig utan att jag är förkyld bara, haha. sitter o käkar lite frukost nu, knäckemackor med leverpastej o gurka. Äntligen smakar kaffet gott, har verkligen inte varit sugen på kaffe är jag varit dålig och annars så MÅSTE jag dricka en kopp varje morgon. Men nu smakar det som vanligt igen!

Imorgon är sista tenta. Hur ska det gå? Det kan faktiskt gå hur som helst, beror helt på vilka uppgifter som kommer. Det känns på något sätt helt meningslöst att skriva en skriftlig programmeringstenta, men det måste ju göras! Ska ta med mig anteckningar och boken och gå ut och lägga mig i solen snart. Hoppas ni har det bra :) Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0