Gaaah, det kliar fortfarande!

Haqr lyckats då ett par timmars mer sömn iaf. Men det kliar som tusan på ryggen, vad är detta? Har fått i mig lite kaffe och lär ju dricka ett par koppar till innan tentan om jag inte ska somna, haha :) Nee, det går väl an att det blir såhär när man är ledig från och med klockan 18.00 idag! Hur skönt som helst.

Kollar på fabulous life of... på MTV, rätt sjukt ändå hur mycket folk kändisarna har med sig överallt! Haha..

Jaja, nu ska jag vakna till här och önska att mitt eksem elelr vad det är försvinner!

Tänkte ladda upp en bild på klänningen jag fick hem igår, men det fungerar tydligen inte :( Shoppade den på LaRedoute's sommarrea! Alla som känner mig vet att jag älskar rea och är proffs på att hitta bra saker på rea :) Men men, bild kommer väl senare då. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0