Trött men...

... ett avsnitt till med SATC ska jag nog klara av innan jag stupar! Har gått bra att jobba idag men det var grymt mycket folk! Imorgon jobbar jag all day long och lördagar brukar vara ganska hektiska. Alltså är det nog bäst att vara utvilad! Har suttit och mosat i mig MASSOR med jordgubbar med grädde, yummie! Det kan man väl få unna sig en fredag? Det är ju mycket vitaminer och antioxidanter och såna grejer är bra :)

Insåg idag när jag stod och tittade ner i min sminkväska att mitt I.d smink räcker sjukt länge. Det är så himla drygt så det tar aldrig slut! Även när mina grejer från jobbet i Oslo (vilket är MYCKET) så kommer man ändå känna att det är okej att köpa en foundation för 400:- eftersom den nästan räcker ett år. Det känns skönt :)

Neej, nu ska jag kolla på ett avsnitt till av SATC och sen ska jag lägga mig i min nybäddade säng. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0