tralala, semester!

Och det ska ju bli finare väder ju längre veckan går så jag ska inte klaga! Är verkligen toktrött, man hinner inte med annat än att jobba. Jag o Babe jobbar förbi varandra, han jobbar natt och jag jobbar dag. Mycket tid att ses? NEJ! Men vi flyttar ju snart ner till Gbg igen så :)
Idag ska jag åka ut en sväng till sommarstugan och äta lunch hos mormor och morfar. Ska hjälpa morfar att lägga ut nät i vår sjö, vi ska ha MASSOR med sutare (även kända som världens fulaste och äckligaste fisk). De blir bra kräftmat när kräftfisket börjar!
Idag fick jag paket på posten, wohoo! Typ världens finaste klänning. Varsågoda att skåda men ursäkta mitt oordningsgjorda jag!


Kommentarer
Postat av: Birk

den var jättefin :)

2008-07-22 @ 09:27:29
URL: http://margeandsowf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0