Sol sol sol

Idag är det MER sol än igår, hur nu detta är möjligt? Ska göra mig i ordning för Harge och väcka A. Tänkte kila ner på Ica och köpa lite frukt och dricka. Kände att jag drack på tok för lite igår, mitt huvud dunkade rätt mycket när jag skulle lägga mig, haha. Kanske var åkturens fel?? Hm.. Kola vill fortfarande inte gå upp, hon ligger i min säng och tittar åt alla andra håll än mot mig när ajg ropar på henne. Tokfis!

Igår när jag skulle sova funderade jag på varför det är så mycket lättare att umgås med vissa människor än andra? Man känner sig mer avslappnad liksom. Det är rätt konstigt egentligen. Jag har min lilla skara där jag kan vara som jag vill, hur skönt som helst.

Nej, nu får jag sätta fart här! Adjö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0