Sex and the city

Jag fullkomligt älskar Sex and the city. Det spelar ingen roll hur många gånger jag kollar på serien så tröttnar jag aldrig. Har kollat på två avsnitt nu efter jobbet och bara njutit. Kommer ihåg när vi tjejer bodde i Oslo och kollade på SATC dagarna igenom (efter jobbet såklart!) och om jag inte missminner mig så konstaterade vi samma sak då som jag konstaterade idag: Nämligen att Aidan är nog nästintill perfekt? Man blir ju hur arg som helst varje gång hon sabbar det med honom, man bara NEEEEJ! Han är ju sådär smygsöt liksom :) Mmm...

Ska lägga mig nu, varför är jag så konstant trött för? Är det värmen eller att jag längtar till Göteborg måntro? Hursomhelst så är det dags att sova för min del. Innan läggdags bjuder jag på lite ögongodis ;)


Kommentarer
Postat av: jennie

sant jossan så sant. han är bara så där himla mysgo. Kollade på det här om dagen och blev alldeles olycklig när hon återigen sabbade det! fan.

2008-07-31 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0