Oh, crap!

Hm, har just budat hem en miniklänning på tradera som jag blev mycket glad för. Har även högsta budet på en annan klänning som är jättesnygg men som jag INTE hade blivit jätteledsen om någon annan hade lyckats buda hem. Men det är ju en timme  kvar på den auktionen, KOM IGEN BUDA!! Så är det. För övrigt räknar jag dagarna tills jag får lön. Tror dock att det mesta kommer gå till räkningar, mesta lönen kommer i augusti då skatten kommer också! Fast de mesta pengarna ska ju sparas till drömsemestern, right baby? ;) Sofia ska ju åka på sin, Egypten! Det är niiiice. Herregud, det känns som om jag har hur mycket som helst att skriva men ändå så blir det inget. Nästa vecka är jag ialla fall ledig, hoppas det blir fint väder. Annars är det ju skit. Nehe, nu ska jag surfa vidare, SATC kanske? Jotack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0