Ny jobbvecka o paket från h&m!

Började jobba idag efter en vecka med sol o bad! Jobbade iofs bara halvdag så man hann inte riktigt komma in i det, men det var lite smått rörigt kan man säga, hehe :) Imorgon börjar jag 11 och jobbar till 20.15 så då hinner jag styra upp allting! Man hann liksom knappt göra nåt idag innan man skulle gå hem.

När jag stod och gjorde smörgåstårtor för fullt så fick jag sms om att mitt paket från h&m hade kommit så det var det första jag gjorde när jag slutade. Hämtade ut det alltså! Hade beställt tre saker:

-Ett par beige chinos (på rea!)
-En brun axelremsväska (också på rea!)
-Ett par svarta stövletter

Det bästa var att allt var perfa! De enda som ska göras är att jag ska sy in chinosen lite nertill annars så var allt helt okej :)

Jag, Babe, A och hunden åkte till båthuset och skulle bada i eftermiddag när jag slutat jobba, tänkte att det blir ju lugnt och skönt! Förväntade mig att mormor och morfar skulle vara där och de var dom ju :) Men även typ tre (!) familjer till vilket gjorde att det blev väldigt trångt där på vår lilla udde! Men finns det hjärterum så finns det stjärterum som man brukar säga. Vi spenderade ändå inte speciellt lång tid där eftersom väldigt svarta moln började närma sig oss med racerfart och med vetskapen om att det skulle bli åska idag och att man inte vill åka i min cab när det regnar eftersom mina torkare går i extraslowmotion (en cab ska ju ändå inte köras när det regnar liksom) så susade vi hemåt efter nån timme eller så! Och mycket riktigt, nu ikväll har det blixtrat och smällt som bara den, det riktigt skakade i golvet faktiskt! Fast när man bor såhär i stan så är det bara mysigt :)

Nee, nu ska jag dra mig. Ha det så trevligt, på återseende!


KENT - me like

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0