HELG, weeii

Imorgon är det sista jobbdagen den här veckan, sen ledigt en dag och igång igen. Ojoj, mycket fritid man har här :) Jag o Kola var ute och sprang förut, gick väldigt bra faktiskt. Sprang mycket längre än de andra gångerna så det börjar ge resultat det här med träningen. ÄNTLIGEN känner man att det ger nåt. Skulle åka hem men kom på att jag inte hade någon nyckel hem så jag fick åka SUPERsvettig till Johan istället och umgås med honom ett tag för att sen åka ut till Udden och hämta mormors reservnyckel till vår lägenhet. Ett himla förorenande här alltså! Just nu har jag käkat fil o knäckemackor och kollar på ett avsnitt SATC. Ska drömma mig bort lite på resor tror jag.. VILL ÅKA NU!

Kommentarer
Postat av: Birk

nej något liv har man ju definitivt inte! jävla jobb! när ska viii ses är ju frågan?! :)

skrivit till dig på facebook men du e inte inne där så ofta vaa? ska boka resa till egypten idag :)

2008-07-14 @ 17:31:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0