Hallon!

Idag har jag plockat hallon så det står härliga till! Vi har så grymt mycket hallon i vår sommarstuga helt plötsligt så det är inte klokt. Idag plockade jag och morfar 3-4 liter, hur bra som helst. Mormor fick rensa och rensa och rensa, fast morfar och jag hjälpte ju till sen såklart! Hade tänkt baka hallonmuffins ikväll men vi hade inga ägg och jag iddes inte springa ner och köpa. Det är ju iofs itne alltför långt men ändå. Det blev bröd istället så kan jag baka muffins i morgon!



Skickade iväg en beställning från H&M också med bl.a ett par skor. Undrar om de är snygga på, de var snygga på bilden iaf! annars är det ju bara att skicka tillbaka. Har haft min nya klänning idag och den är väldigt fin! Är mycket nöjd :) Vilka fynd man kan göra på tradera! Hehe.

Nej, nu har nog degen jäst färdigt, dags att knåda och göra degkluttar av den! adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0