Galet varmt!

Och varmare ska det bli! Det mesta med det är att jag har semester den här veckan! Hur skönt är itne det liksom? Imorgon ska vi nog till Harge tror jag pojkarna pratade om. Härligt värre! Idag har jag varit i Udden och hjälpt morfar med diverse saker samt en fin bränna! Har precis varit ute och sprungit/gåttt/gjort utfall/grodhopp, mycket i en liten sväng alltså! Nu ska jag ta en dusch, är inte alltför fräsch efter en dag i solen och träning så det behövs. Sen är det dags för hallonmuffins och lite brödbak igen, det är ju kul ju, haha! Bilder kommer senare, de är fortfarande kvar i kameran. Adjö så länge :)

P.S. Fick min asfina klänning idag. GRYM! och så en annan, mer somrig klänning. bild senare kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0