En söndag

lika seg som vanligt! Igår kväll var jag bjuden ut till sommarstugan och till min mormor och morfar på tacopaj. Det receptet som jag o babe fick från Lena bjöd vi mamma o mormor på vilket blev succé och gjorde att receptet gick vidare till dem. Och vem vet, kanske ännu längre med tiden? :)
I vilket fall var maten god och sällskapet trevligt! Jag och Kola gick upp till vår stuga och la oss men innan jag somnade kollade jag på en intervju med Doris Lessing. Vilken intressant kvinna! Henne måste jag läsa mer om, absolut.
Idag har det varit en riktigt seg söndag med regnet hängandes i luften. Ska nog ta mig en springtur i spåret sen, nåt måste jag ju göra och Göteborgsvarvet närmar sig med stormsteg, höhö :)
Just det, nu har vi fixat så jag kan använda min dator till internet med, ÄNTLIGEN! Nu känns det genast bättre. Men känns lite deprimerande utan någon resa i sommar. Men vad göra? Spara pengarna till nästa sommar! Nehee, nu ska mitt rum bli skinande rent (Ehuum?) Adjö!



Vi efter SATC med de givna drinkarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0