Då var det kväller

Dags att gå och lägga sig kanske? En jobbvecka med fulla dagar sex dagar i rad väntar så det är bäst att vara utvilad. Man lär sig verkligen att uppskatta dessa lediga dagar mycker mer, även om det är moln och lite regn, nu när man jobbar HELA dagarna. Det är ju en sak som är bra i alla fall. En till sak är att jag är så otroligt glad att jag pluggar och förhoppningsvis kommer jobba med något som jag tycker är kul och då gör det inte så himla mycket om man skulle jobba långa dagar. Men som det är nu, när man INTE gör glädjeskutt över att gå till jobbet så blir man trött bra mycket fortare. Sen är det ju i och för sig bra att jag har trevliga arbetskamrater, trevliga kunder (för det mesta) samt att man överhuvudtaget har ett jobb (:

Nää, nu måste jag sova. Jag har så himla ont i magen av äppelpajen så det känns som om det är på väg upp igen. Hoppas inte?! Bara jag somnar är det ju lugnt (: Adjö!

P.S. Jag har börjat fatta tjusningen med tradera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0