ÄNTLIGEN

Nu är klockan snart tio så jag kan gå o lägga mig. En pigg (eller hmm?) 21-åring kan inte gå o lägga sig innan tio. Inte på sommaren! Eller iaf inte jag... Men dessa måsar utanför mitt fönster, jag skulle seriöst kunna skjuta dom! De skriker och skriker och skriker NATTEN LÅNG! Det är hemskt. Men idag är ju så himlans trött så förmodligen så kommer jag somna ändå, hur mycket oväsen det än är. Det är ju en sak som är bra med att vara ruggigt trött! Kola har redan intagit sin position, mitt på mitt duntäcke i min säng. Det är hennes plats på natten om det inte är så att Baby sover här för då får jag välja på honom eller hunden och jag väljer självklart Baby! Fast inatt väckte han mig och sa att Kola stod utanför dörren och gnällde och då fick Kolaskrutt hör och häpna sova i sängen!!! OTROLIGT! Efter det hade både jag och baby svårt att somna eftersom en viss ICKE-människa började snarka så fort hon lagt sig tillrätta. Är det inte måsar så är det ju nåt annat, vad annars liksom??
Neheej gott folk, sängen ropar på mig. Eller ett SATC-avsnitt först kanske? Jaa, så får det nog bli. Godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0