Åh, vilken dag!

Hur underbar dag som helst! Först en sväng vid vårt båthus i Olshammar och sen ute i Harge med pojkarna och Mathilda. En kanondag och brun har man blivit med :) Imorgon ska vi ut med Mannes båt och ev. Armins med beroende på antal människor som ansluter och så ska vi åka wakeboard och nån ring eller nåt. Wakeboard är nog inget för mig, haha! Men det kommer bli en kanondag det med. Snacka om att jag har semester rätt vecka :) Just nu bakar jag bröd, alltid lika gott. Avslutar med bilder från dagen.

Martin väntar på sin hamburgertallrik


Jag njuter :)


Robin o Martin


Harge


EGO


Kommentarer
Postat av: Asall

Ha en skön kväll!

2008-07-23 @ 19:47:39
URL: http://taslimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0