Coldplay, mekanik och kaffe

Så ser min kväll ut! Klockan är halv tolv och jag sitter FORTFARANDE och pluggar. Det betyder att jag inte direkt tycker att allt är lätt som en plätt. Så det är bara att nöta. vad göra när man har dugga på måndag? Typ en vecka för tidigt! Aj..
Imorse när jag vaknade tänkte jag ÄNTLIGEN! Torsdag=Bodycombat! Har gått och längtat hela dagen och när jag kommer hem och går in och kollar vilken tid det börjar (fast att jag egentligen vet, men man måste ju vara säker!) så är den klassen inställd! Fasen.. Så jag fick skynda mig iväg på spinning istället vilket var helt ok, men inte lika kul eftersom att det är en väldig skillnad på spinning och bodycombat! Men helt ok som sagt.
Nu är det nog trots allt dags att lägga sig, upp vid halv sju och PLUGG PLUGG PLUGG fredag lördag söndag. Nice weekend :)






Ibland längtar man tillbaks...






image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0