Yeeeees, idag är en bra dag!

Idag har jag varit och hämtat min nya iPod nano, den är såå fin :D Men den var MYCKET mindre än vad jag trodde, vilket bara är positivt! Jag är väldigt nöjd än så länge iaf :) Den kommer bli min följeslagare i fortsättningen! Sen så var jag och hämtade ut min nya mobil också! Den var fin, känns skönt för den är en uppgradering av min gamla nokia och jag gillade den. Den är helt i svart stål så den känns inte så plastig! Plus att jag fick med hörlurar och grejer till den också. Sen är det ju bra att jag inte har SonyEricsson längre för dom telefonerna strålar ju mer än andra. har jag hört och till och med läst tror jag.

Idag har vi haft labb på termon, fyra timmar. Det gick faktiskt helt okej, tiden gick snabbare än man trodde och det var inte så himla tråkigt som man kan tro! Så det var bra. Och vår lärare tycker iaf jag är rätt så rolig ibland :)

Sen så har jag fått billigare medlemskap på SATS också, så dagen har varit riktigt bra :) jag är inte ens trött fast att jag gick upp tidigt imorse :)

Sen så tror jag att Johan födelsedagspresent blir asbra :) Efter lite funderande!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0