Söndag 080224

Idag har det varit en segdag. Har inte pluggat så mycket som jag borde men. Ska ta igen en hel del nu. Jag o Johan var ute och sprang i vårt mördarspår till motionspår förut. Mördarbacken i Askersund gånger 10. Typ! Men vi orkade hela varvet, förvånansvärt bra :) Så nu kan jag känna mig nöjd! Vann en auktion på Tradera igår, tänker dock inte avslöja vad det är. Någon person som kommer bli glad kanske läser det här! Hehe. Hoppas hoppas min iPod kommer i veckan. Den kommer följa mig vart jag än går sen :) hihi! Nu har det börjat regna ute igen. Fast konstigt nog så känns det lite mysigt! Jag har tänt några ljus och har precis satt mig och ska plugga. Så det är rätt ok ändå! Idag ville Johan prompt ha fiskpinnar till lunch, så det blev det. Jag gjorde lite spenat till mig också, lite nyttig måste man ju vara! hehe. Nee, nu ska jag ta och plugga igen. Jädrar vad svårt kap. 5 var! Illa att det var kvar nju till sist! men men. Det är bara att bita i det sura äpplet! Som det så fint heter.

Ciao!

image15
För typ ett år sen i mitt kära Oslo. Dags för ett återbesök snart kanske?

Kommentarer
Postat av: mamman

Hoppas du får kaffe på sängen i morgonbitti på din födelsedag av din Johan.Konstigt att du inte är hemma så jag kan gratta dej,men det blir kalas när du kommer hem!!Ha så bra på din födelsedag Hundra kramar o pussar från Mor och kolan och Kenneth.

2008-02-24 @ 21:25:10
Postat av: Elin

iPod nano är mitt bästa köp någonsin. Hoppas du blir lika nöjd som jag är! :) visst är man lite sugen på att åka tillbaka till oslo?! skulle ta en weekend..
grattis i förskott också! kramar

2008-02-24 @ 21:39:32
URL: http://elinhenningsson.blogg.se
Postat av: Kusinen Adam

Grattis på 21-års dagen :)
Du får paket när du kommer hem till Askersund.
Kram Kram

2008-02-25 @ 16:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0