Sol sol sol

Yes, äntligen är det sol :) Och jag börjar bli bättre, det vill säga ingen feber! Så nu är det bara att ta tag i pluggandet igen. Prov på måndag, usch. Men det känns ändå skönt att det är termo och inte mekanik, då hade jag haft ännu mer panik! haha. Idag är det så mycket sol att jag kan sitta ute på balkongen och plugga. Tack vare det så går det ju lite lättare, man kan kombinera sol och plugg! Grejt :) (som man säger i Norge). Så fick jag in lite Norge i det hela också :)

Igår var det alla hjärtans dag. Tack till alla som skickade sms till mig och förlåt att jag inte svarade. Jag skuller lite på att jag var lite sjuk och sen också att jag inte är så mycket för alla hjärtans dag. Kan man inte uppskatta varandra varje dag, måste man ha en speciell dag för det?? Men tack tack :)

Neee, åter till plugg och sol på min UNDERBARA balkong med nice view för att vara i en förort. Eller Ghetto ;) haha.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0