Regn regn regn

Alltså, snart finns det väl ingen som kan försvara Göteborg (Sverige ibland) och säga att det är en så UUUUUNDERBAR stad. Hitills har jag inte märkt vad som är så speciellt med den här staden! Det är ju bara regn hela tiden. Och grått och dimmigt. Det är som man tänker sig England typ. Fast visst finns det dagar då det är fint väder (precis som i England) men inte är de många. Fast nu känns det riktigt bra att sitta och plugga. Det är ju inte så att man missar en dag i solen precis!

Haha, vår mekaniklärare är lite rolig! (fast att jag inte tycker det är så jättekul med mekanik men) Idag skulle vi räkna på en blykula som sköts iväg i en anordning. Så mumlar han något men ingen hörde vad han sa för han brukar mumla lite saker ibland. Men så tog han ton och sa: Jaa, hade den här uppgiften varit amerikansk hade det stått en kanon. Alla bara vaaa??! haha.

Idag åkte Viktor hem, det har varit så trevligt med besök, kom snart igen :) Mest för att någon kan spöa Johan på Chicago, mohaahahaa..!



Förra helgen, SOOOOL!


Viktor har intagit position i soffan :)


Vädret i Göteborg idag:
regn moln och blåst


Annelie, jag hoppas att du INTE drog något över huvudet för jag vill hemskt gärna att du lever några år till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0