Regn för hela slanten!

Herregud, på vägen från bussen och in i vårt hus blev jag dyblöt! Det blåste och regnade och jag trodde på allvar att jag skulle blåsa bort! Men jag klarade mig :)

Weeei, fredag, tacopaj och Let's dance. Och mekanikplugg såklart men jag ska ta paus vid åtta. Annars en rätt okej dag. Förutom en viss person som är såååååå irriterande!

jag: jag köpte basmati ris förra veckan, det var jättegott!
person nr 2: Nää, jag håller mig till Uncle Ben's.

Hallå, jag snackade väl inte om det heller? Såååå dum.



efter den KORTA biten från bussen och in i huset!

Kommentarer
Postat av: jessi

usch vilket väder det är ja!!

2008-02-22 @ 17:21:53
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: Moster

Va gullig du är WEETLOOK !!!
Tack för husrummet till husdjuret, och för tunikan !
KANAON !
Ses snart, hoppas jag.
KRAM KRAM

2008-02-22 @ 19:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0