plugg plugg plugg

Just nu känns det som om det är hur mycket som helst att göra. Och iofs så är det ju det också. Jag ligger så himla mycket efter i mekaniken. Och det är så svårt! men jag får ta det som det kommer, bara jag pluggar så. Ska sätta igång nu. Johan och Viktor kollar på Lost och slappar, LIIIITE svårt att koncentrera sig då! Inte för att jag är så insatt i Lost men ändå.
Idag var det KIKK, en liten mässa för oss på ingenjörer på Lindholmen. Hjälp vad svårt det är att veta vilka, vem man ska prata med där när man inte ens har valt inriktning! Men vi hamnade vid Ringhals monter och stod där och pratade vääääääldigt länge. Men det är alltid bra att se vad det finns för möjligheter när man är klar. Då känns examen inte så långt bort!

Neee, nu är det mekanik som ska göras! Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej lilla gumman !
Har du åldersnoja !!
Vad ska då jag ha ? som är moster till dig, som kom ihåg när du föddes, när du började gå, när du började skolan mm och nu pluggar du och har snart din examen, hur gammal är då jag !
Jag går och drar ngt över huvet.
KRAM

2008-02-20 @ 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0