Mina böcker!

Hoppas hoppas att böckerna som jag beställt kommer idag. De är skickade iaf så de borde komma idag. Jag har beställt tre böcker Paulo Coelho, han som skrivit Alkemisten bland annat och sen en annat bok med 80 korta romaner när man har ont om tid :) hehe, så nu har jag att göra!
Idag börjar jag inte förrän 13.15 så det är nice. Jag tänker alltid att jag ska hinna plugga massor innan vi börjar men på nåt sätt så går tiden så snabbt och jag är så långsam! Men jag ska sätta mig och läsa termon iaf så gör man ju något.
Igår var jag så himla seg, orkade inte tänka, prata eller något. Jag tror förresten att hela klassen var sån, vår termo-lärare frågade 2 ggr om vi var trötta och vad vi gjort för ansträngande för att vara så trött. Grejen är att ingen egentligen hade någon bra ursäkt för att sitta och glo rätt ut i ingenstans eftersom vi hade sovmorgon till halv elva. Men vissa dagar är väl så antar jag. Igår kände jag också att om det inte blir sol och bra väder snart så blir jag nog deprimerad på riktigt. Det är bara GRÅTT, hela tiden. Igår när jag gick och la mig spöregnade och slog som bara den mot rutan. När jag vaknade i morse så regnade det fortfarande! jag orkar inte, snälla vädergudar,  ge mig sol! Det blir ju tio ggr jobbigare att ta sig upp ur sängen när det är grått och kallt ute och jättevarmt och skönt under täcket.
Nej, nu ska jag sätta mig och läsa. Måste ju hinna laga någon mat innan jag knatar iväg till skolan också.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0