Lördag och helg

När jag vakande förut så lyste solen in genom fönstret! Jag tror till och med att det var det jag vaknade av, då blir det en bra start på morgonen :)  men nu är det grått igen. Ska sätta igång med att plugga nu. jag har min standard på lördagar - vakna till med kaffe och ett par vänneravsnitt. Sen är man fit for fight att ta itu med dagens bestyr! Jag tror faktiskt att jag ska pallra mig ut och springa lite senare, det var ett himla tag sen. Annars hänger man ju mest på SATS och har sig. Ja, eller så kan jag ju åka dit och springa eller cykla om det blir dåligt väder. Röra på mig bör jag göra iaf!

Och så har även jag kommit på det roliga med tradera :) haha.. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0