Idag är ingen vanlig dag...

För det är Jossans födelsedag, Hurra hurra hurra!!!
Japp, idag är man ett år äldre och förhoppnignsvis ett år visare :) Ingen höjdare att ha prov på sin födelsdag, men dagen gick bra ändå! Provet gick väl inte så jättebra, men några bonusP skrapar jag nog allt ihop. Idag lämnade jag skolböckerna hemma och ska bara ha det skönt! har redan hunnit med massor med saker, adressändring, födelsdagsfika, ringt till personen som bor i den lägenheten vi ska flytta in i och tjatat lite, och så har jag ju ändra mitt mobilabonnemang. Efter mycket kalylerande insåg jag att om jag bytte abonnemang och la till en sproilans ny mobil skulle det bli ungefär samma pengar som jag betalar nu, fast att jag inte ens betalar för en mobil. Så det känns bra! Snart ska jag också pallra mig iväg till IKEA och köpa soffan och hoppas på att den kan hämtas på lördag och kolla på lite andra bra saker :) Det ska bli såå skönt att flytta! STOOORT och rymligt :) Äntligen får jag ha kistan också som jag, optimistisk som jag är, hoppades in i det sista skulle få plats i vår lilla etta. Men jag fick ge mig, tyvärr!  Men nu får den plats, yes yes yes! Och fötter har den fått tack vare snälla morfar! TACK! Och tack alla som har bidragit med saker, ekonomi, kärlek och mat :) 

Nää, nu ska jag kolla på lite vänner och sen när rusningstrafiken har gett sig lite ska jag köra iväg till IKEA och fixa det sista. Ciao!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis mitt hjärta! Ha så bra nu idag så firar vi på "riktigt" när du kommer hem!! Puss Puss!

2008-02-25 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0