Feeling sick

Japp, nu när mitt nya liv har börjat så har jag gått och blivit förkyld/sjuk. Hoppas hoppas jag blir bättre. Ska försöka härda ut i morgon och gå på CHARM, chalmers arbetsmarknadsdagar eller nåt sånt. Så därför är det bums i sängen med en alvedon efter detta.
sen så har jag gjort något väldigt klantigt, det tog ett tag att återställa det. Jag skulle tömma min papperskorg (på datorn). Det resulterade i att papperskorgen försvann. Jag tryckte på ta bort istället för töm papperskorgen. KLANTIGT! Men det löste sig :) som tur var, hallå vad gör man utan en papperskorg??
Nej, nu ska jag ta mitt paket med näsdukar, min alvedon och min kära bok och hoppa i säng.

Goodnight everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0