Efter feber-hängig

Jag är så här efter feber-hängig och det går aldrig över. När man det är sådär varmt i ögonen och näsan rinner och man är såååå trött fast att man har sovit massor. Det är inte bra att jag har prov på måndag när jag är så här. Jag har iafpluggat rätt mycket idag och jag måste plugga destomer innan det blir kväll. Men jag intalar mig själv att jag har LITE dispens iaf på provet på måndag eftersom jag har varit sjuk större delen av veckan. Men det hjälper ju inte mig att få några bonuspoäng.
Igår var det väldigt nice väder, inte idag. Både bra och dåligt. Lättare att sitta o plugga men det är mörkt och dystert och väldigt tråkigt.
Ikväll är det melodifestivalen. Känns lite väl hajpat kring Johnson och Häggkvist måste jag säga. Fast det kanske blir ett Halleluja-moment, vem vet? Den som lever får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0