Besök, weeei :)

Viktor på besök, trevligt trevligt :) Mönstring på G imorgon, man inser att man har blivit gammal när de SMÅ kusinerna ska mönstra och börja gymnasiet. Jaa, åldersnoja vid 20 års ålder, det låter väl bra?

Nu är jag frisk iaf så nu ska jag igång och plugga och träna. Idag har jag tagit lite paus och umgåtts lite när vi har så fint besök men imorgon har jag ingen återvändo :) Då är det igång. Men jag känner mig otroligt lugn fast att vi har prov på måndag IGEN. Jag vet att jag kommer plugga 24/7 när jag väl kommer igång. Sen så har jag köpt vitaminer idag också med allt vad vi kvinnor behöver ha i oss! Äntligen kanske jag slipper vara trött konstant. Eller jag är itne trött konstant utan mer seg, orkeslös. Nu får vi se vad det här tabletterna går för, de var GIGANTISKA iaf! Och jag som knappt kan svälja en alvedon hel, ojoj.

Hihi, mormor o moster, jag vet allt att ni kikar in här ibland. en fågel viskade det i mitt öra ;) Trevligt trevligt!

Back to Buisness :)


Kommentarer
Postat av: Nordström

Ja du -jag läser ibland och idag känns det väldigt roligt att läsa när du känner dig pigg och alert igen. Det har ju varit en otroligt grå och trist vinter så du är säkert inte ensam att var orkeslös- men du har ju klarat läsningen ändå- mycket bra gjort!!! Tur du har Johan hälsa honom från oss Kramar i massor mormor o morfar

2008-02-20 @ 08:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0