Bad day

Hoho, vad jag inte är i form just nu. Och det är just precis nu jag egentligen måste vara i form! Vi har ju dugga imorgon, vad göra? Jag försöker och försöker, men tankarna åker iväg till helt andra ställen. Jag pallar inte, det är så tråkigt. Det är fortfarande kasst väder, när ska det blir fint? Antingen snö eller sol. Inget jädra regn och framförallt inga fler stormar! Det känns ju som om man blåser bort här uppe på 8:e våningen. Ge mig energi! Mekanik är verkligen inte kul, termon är till och med bättre. Och dugga efter två veckor, lite tidigt kanske!

Igår var vi på ikea och kikade runt lite, var riktigt trevligt faktiskt! Inte en sur min så långt ögat kunde nå! :) Sen gick vi på Coop och shoppade lite snacks till kvällen, men det blev mer än så... Två par gardiner, en bok åt Johan, FÄRSKA RÄKOR, och några filmer. Så det blev en okej kväll!

Nu måste jag försöka ta tag i det här. Det är sååååå trååååkigt. Men jaa, jag har ingen återvändo precis. Back to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0