Äntligen kväll!

Och så har jag pluggat klart också, yes :) Räknade igenom duggan och den kändes faktiskt okej. Den var inte så svår. Som jag sa till min kära kusin "Lär dig formelsamlingen utan och innan så har du ditt G". Ungefär så är det nu med, fast man måste tänka lite mer och anpassa sakerna till varandra. Men just nu känns det lugnt, skönt :)

Elin, jag kommer ihåg att du sa det i Oslo, att det var ditt bästa köp! Så jag tänkte att jag litar på Elin och köper en jag med ;) Hehe. Hoppas det funkar bra iaf!

Nu ska jag plocka ihop alla böcker här på bordet och krypa ner i sängen. Tänkte läsa ut "Män som hatar kvinnor" så har man det gjort. Nu är det bara de här sista sidorna kvar, där det sista faller på plats. Sen har jag lite andra böcker som ligger på hög och vill läsas!

I veckan ska jag och Johan åka och köpa min nya soffa också, Weeeeiii! Fasen vad gött med en riktig, skön soffa där dynan inte glider av och man får ont i huvet bara av att titta på den eftersom den ser ut som en sån där discokula i miljoner olika färger, haha! Så det blir nice :) Sen så sa mor att min snälla morfar fixat fötter till kistan vi ska ha som soffbord och att det blir skitsnyggt! Så jaa, nu längtar jag ännu mer till att flytta! Och min fina STORA antika byra, min alldels egna och första antikvitet som jag köpt själv, den kommer se asbra ut :)

Nu är jag ett långt steg in i vuxenvärlden, 21 år i morgon och allt! Jaa, kan det bli bättre?

P.S. Idag såg jag en hund på blocket som hetter BERIT. Det ska jag också döpa min framtida hund till! Såå sött :)



Molly                            Bonzo                       Kola bebis


Kola                            Ringo                       Gus

Kommentarer
Postat av: Nordström

Ja du "lilla" gumman - nu måste du känna Dig vuxen!!! 21 år
- det är inte klokt vad fort åren gått. Hoppas Din dugga gick bra och att du har en bra födelsedag. Extra födelsedagspresent blir att flytta till större lägenhet !!!! Hörde av mamma att ni skall köpa soffa vi har lämnat henne pengar så hon kommer att sätta in på ditt konto till födelsedagspresent, Vi firar Dig ändå när du kommer hem kramar i massor från morfar och mig(mormor)
Ja-fötterna som morfar svarvat blev faktiskt bra- Kul att du vill använda kistan den är säkert fr 1930-talet

2008-02-25 @ 15:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0