Tidig kväll.

ska gå och lägga mig nu, sååå skönt. Så trött som jag var i morse så behövs det nog! Tidig morgon imorgon med, men på förmiddagen ska vi skriva klart Kommunkationen. Bra att få den ur världen så att säga. Idag kände jag mig inte så motiverad i skolan, tankarna flyger iväg till helt andra saker. Fick rätt mycket gjort hemma, håller på och repeterar Tillverkningen som jag har tenta i på måndag. Har inte känt som såhär oförberedd för ett prov fast att jag har pluggat så här mycket någon gång. Jobbigt! Men, det enda man kan göra är ju sitt bästa och det gör jag ju. Så mer finns det inte att göra precis!
När jag kom hem idag hade äntligen mina träningsbyxor, modell löpartights, från H&M kommit samt mina svarta pumps. Fyndade båda på rea, mycket nöjd! Har skuttat runt i både byxor och skor på ikväll ända till jag fick ont i min onda stortå igen. Vad är det för fel? Kände mig söt i alla fall, i löpartights och pumps haha :) Jaja, nu ska jag sova. Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0