Snön är redan borta.

Jahapp, såhär är det alltså att bo på västkusten. Snön är redan bort och det ser mer grått och regnigt ut än snöigt och mysigt! Typiskt. Tänkte ju att jag skulle ta mig en promenad och bli lite pigg nu när det börjar mörkna men nu när snön är borta är det ju inge kul längre. Bara ruggigt och grått som sagt! Har just sörplat i mig min tredje kopp kaffe och ska ta nya tag i detta trevliga tentaplugg. Igår pratade jag och några om att man var så fruktansvärt trött nuförtiden och den ena sa då att han var skoltrött. Jag kan nog ändå inte säga att jag är skoltrött för jag tycker det är kul i skolan, jag är nog enbart trött helt enkelt. Känner att det är välbehövligt med lov snart, jiihaa! Sälen och snö hoppas vi på över nyår. Massor med snö hoppas vi på! Myyyys! tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0