Night time

Nu är det snart sängtime för mig. Ska nog lägga mig och läsa lite i någon bok tänkte jag. Ett perfekt sätt att slappna av nu vilket jag verkligen behöver göra! Det är nämligen så att när jag är stressad och pluggar någonting så drömmer jag om det på nätterna och vaknar illamående. När jag pluggade matte dagarna i ända drömde jag typ: X^2-3X*5x^3=Y. Inatt drömde jag om ekonomi och hela mitt huvud innehöll 1000 kr, 500 kr, totala intäkter, totala kostnader, m.m. Det är nig inte så konstigt att man vaknar och mår illa när man drömmer sånt. Det värsta är att det aldrig finns någon lösning, jag blir helt galen i drömmen för att jag "inte kan knäcka koden" typ. Det är nog min livsgåta på något sätt, någon gåta eller så i livet, någon nöt jag ska knäcka för att få ro på nätterna! Jaaa, jag är nog inte helt 100, jag vet :)

Läser på Aftonbladet om alla människor i Thailand som inte kommer hem, och har suttit fast i Bankok nu under dessa oroligheter. Samtidigt som jag tycker synd om dem kan jag inte låta bli att bli lite avis. Några extra dagar i det land som jag tror är paradiset och det land jag helst vill åka till så snart som möjligt, skulle inte vara helt fel. Fast det är klart, det är väl inga rofyllda dagar precis, man går och funderar på NÄR man ska åka hem och så har de flesta antagligen ett jobb som väntar hemma. Men om det vore jag då, då skulle jag ändå njuta lite. Ååååh, vad jag är i behov av sol nu. Jag känner mig så grå, trött och eländig emellanåt. Men det är väl det som kallas livet antar jag.

Nej, nu blev klockan mycket helt plöstligt. Ska lägga mig och läsa lite nu. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0