Klockan är snart åtta och det är mörkt. Fortfarande.

Sitter och dricker mitt morgonkaffe, som inte alls är lika gott som vanligt. Tappade nämligen hela min bytta med mitt kaffe i golvet, vilket resulterade i över en halv förpackning kaffe på golvet och en hel glasbytta i miljoner bitar. Bra start på dagen. Det var bara att ta fram dammsugaren och försöka gallra ut alla glasbitar, i alla fall de större. Då upptäcker jag att det inte åker upp någonting i dammsugaren, då har det såklart fastnat något förra gången jag dammsög så jag får stå och banka på skaftet och så trillar det ut lite skräp som fastnat. Sen gick det utav bara farten, skönt det. Men jag kan ju säga till dig mamma, att kaffebyttan var 1 mm från att landa över hela din VITA jacka som ligger i en IKEA-påse i köket för att Johan inte ska glömma den. 1 mm, jag skojar inte. Kaffet gled längs utsidan av påsen, ibland har man tur. Så denna morgon startade inte så bra, den kan förhoppningsvis bara blir bättre. Skulle vara nice att få värsta uppenbarelsen och helt plötsligt fatta hela ekonomikursern eller nåt sånt. Kära du där uppe, jag som har varit så snäll? Jaa, vi får vänta och se helt enkelt. I keep you updated, så att säga! Eftersom jag ska hem idag känns det nästan som fredag, så där skönt på något sätt. Fast nu i två veckor är varje dag en pluggdag så jag ska nog inte jubla alltför mycket. Ett litet jubel bara. Nej, om jag ska hinna till skolan innan nio så får jag nog sätta fart. Jag måste ju packa ner min högra hand också (datorn, Johan är min vänstra hihi), och då kan jag ju inte sitta här och skriva. Såå, Tjingeling sålänge!


Yes please, take me back to paradise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0