Godnatt folkens!

Ikväll tar jag en tidig kväll. Är så jäkla trött! Ska nog vara hemma och plugga imorgon tänkte jag. Om jag inte bestämmer mig för att åka till bibblan förstås, gillar att sitta där. Men nu, innan jag ska sova, tänkte jag titta lite på resor och drömma mig bort. Idag i skolan så utbrast jag och sa att jag blir jättrestressad av alla dessa klimatvarningar för det betyder ju att man måste åka och se allt man vill typ NU för imorgon kan det vara försent. Alla öar som försvinner för att världsisarna smälter bland annat. Och det är ju faktiskt mycket jag vill se, typ hel världen! Men nu är det drömmarna som får ta mig dit, så godnatt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0